Jeřábové práce

Autojeřáb, jeřábnické, jeřábové práce Klatovy, Přeštice, Plzeň, Strakonice, Nepomuk, Rožmitál pod Třemšínem, Domažlice, Sušice, Plzeňský kraj, Jihočeský kraj

Narazili jste na situaci, kdy manipulace s těžkými předměty není již ve Vašich silách?

Tak využijte služeb naší jeřábové techniky, kterou zajistíme i ty nejnáročnější jeřábové práce dle požadavků zákazníka.

Disponujeme osvědčeným, léty prověřeným strojem Tatra 148 s nástavbou ČKD AD 20, který umožňuje manipulaci s břemeny do hmotnosti až 20 tun.

Působíme převážně v rámci Plzeňského, Středočeského a Jihočeského kraje.

Zajišťujeme

  • Běžné usazení betonových prefabrikátů, nosníků, vazníků a jiných stavebních konstrukcí
  • Nakládka, vykládka či manipulace s technologickými zařízeními
  • Typické jeřábové práce ve stavebnictví
  • Montáž stožárových konstrukcí a sil
  • Další specializované práce dle konkrétních požadavků zákazníka
Autojeřáb, jeřábnické, jeřábové práce Klatovy, Přeštice, Plzeň, Strakonice, Nepomuk, Rožmitál pod Třemšínem, Domažlice, Sušice, Plzeňský kraj, Jihočeský kraj

Naše technika:

Disponujeme automobilovým jeřábem na podvozku Tatra 148 s pracovní nástavbou ČKD AD 20 včetně vázacího příslušenství.

Ideální volba i pro práci v těžkém terénu.

Diagram nosnosti Tatra 148 AD20

Technická data Tatra 148 AD20

  • Celková hmotnost: 23 000 kg
  • Délka: 9 500 mm
  • Šířka: 2 500 mm
  • Výška: 3 360 mm
  • Šířka s vysunutými opěrami: 4 600 mm
  • Max. nosnost: dle zátěžového diagramu, 20t / 3m

Často kladené otázky

Máte nějaké dotazy? Možná je zde najdete zodpovězené.

Ano, samozřejmě, podívejte se na naši stránku Autodoprava

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.